Verbouwingsverslag Deel 1

Over een paar weken is het zover dan gaan we starten met de verbouwing met als doel de verhoging van de fysieke toegankelijkheid van ons clubgebouw. Daarbij nemen we meteen ook de kleedruimtes, douches en toiletten onderhanden.

Van de gemeente hebben wij de subsidie al ontvangen. Voor het onderdeel verhoging van de fysieke toegankelijkheid, en aangevuld met een extra lening van een deel van onze leden zijn we nu in staat ons clubhuis flink te verbeteren.
De bouwcommissie heeft de afrondende gesprekken met de aannemer gevoerd.

De verbouwing gaat ongeveer twee tot drie maanden in beslag nemen. Het ligt in de bedoeling dat de realisatie voor de start van de voorjaarscompetitie 2018 klaar is.

De bouw zal voor enige overlast zorgen in en rond het clubgebouw. Parkeren graag op het terrein ter hoogte van baan 1.
Natuurlijk gaat dit niet ten koste van het gebruik van de banen.

De bouwcommissie zal u op de hoogte houden van het resultaat, en zal daarom tweewekelijks de vorderingen mogelijk met enkele foto’s laten zien.

We zullen het verbouwingsproject alleen kunnen realiseren, als onze leden met regelmaat meehelpen bij alle werkzaamheden. Mocht u zich geroepen voelen om mee te helpen, dat kan natuurlijk altijd. Voor de breek- en andere werkzaamheden hebben wij nog enkele goede krachten nodig. Wij doen daarom een dringend beroep op u.

Dit bericht is geplaatst in Bestuur. Bookmark de permalink.